Filipiny - azjatycka perła

Dawno mnie nie było, ale to tylko dlatego, że Świat pędził bez tchu. Teraz, kiedy się zatrzymał, nagle okazuje się, że mamy nieodpartą chęć powrotu do tej szybkości, która wcześniej nas zwalała z nóg!

Dziś, w ramach powrotu do przeszłości, zachęcam Was przeczytania artykuł o Filipinach, który napisałam do szczecińskiego magazynu miejskiego "MM trendy".


Wydanie "papierowe" naturalnie nie jest już dostępne, ale na szczęście mogę Wam przekazać link do artykułu:

TUTAJ dostępny jest link do wirtualnego wydania magazynu MM trendy. Możecie go również pobrać, jeśli będzie to dla Was wygodniejsze :)

Od siebie dodam jeszcze, że wyprawa na Filipiny była moim i mojego męża podróżą poślubną. Byliśmy tam w grudniu, akurat wtedy, kiedy kończyła się pora monsunowa i rozpoczynała pora sucha... choć nie obyło się bez stresów spowodowanych nadciągnięciem Super tajfunu i innych sytuacji związanych z samym podróżowaniem... ale nie uprzedzajmy faktów - zajrzyjcie do artykułu ;)

Zapraszam Was do lektury! W artykule są również moje zdjęcia, a jeśli chcecie zobaczyć więcej - zajrzyjcie na mój instagram @funkymartita :)
M.






Komentarze

Popularne posty