Werthers's Oryginal Soft Eclairs - tak smakuje przyjemność...

Dawno tu nie wpadałam, ale dziś, na osłodę, przychodzę z totalnie słodkim postem! <3

Ostatnio miałam okazję otrzymać najprzyjemniejszy zestaw ambasadora w historii! Paczka wypełniona po brzegi słodkimi karmelowymi cukierkami Werther's Oryginal była hitem w moim domu i wśród moich znajomych ;)



Wszyscy znamy klasyczne śmietankowe cukierki Werther's Oryginal. Mnie kojarzą się z torebką mojej babci, która zawsze miała ich kilka w kieszonce... ale również z reklamą ze starszym panem, ah, kiedy to było ;)
Od tego czasu rodzina Werther'sów mocno urosła, a ja miałam wspaniałą okazję poznać ją dokładnie :)

W ofercie znajdziemy teraz:
  • Werther's Oryginal Soft Eclairs - czyli nowość w rodzinie - mój absolutny faworyt ;) Słodki karmelowy cukierek, który skrywa w sobie czekoladowe nadzienie. Absolutnie uwielbiam <3
  • Werther's Oryginal Soft Eclairs - mega mięciutkie i delikatne karmelki, pyszność!
  • Werther's Oryginal Creamy Filling - śmietankowy klasyczny smak połączony z miękkim nadzieniem...
  • znane wszystkim Werther's Oryginal - klasyczne cuksy :)




Uwierzcie mi, że z tą paczką ciężko było się rozstać ;) Dwie paczki pojechały nawet ze mną do Londynu! <3


Dajcie znać, czy mieliście okazję spróbować już tych słodkich karmelków i który rodzaj pasuje Wam najbardziej? ;) Dla mnie wariant z czekoladą w środku - NAJ NAJ NAJ! <3

Uściski!
M.





Komentarze

Popularne posty