#Adipower - czyli nowe dezodoranty Adidas - #AsStrongAsIAm

Ostatnio dostałam paczkę, dzięki której miałam szansę poznać nowe dezodoranty Adidas. Adipower - to seria kosmetyków dedykowana aktywnym sportowo i na codzień osobom. Poza dezodorantami w formie sprayu i z kulką, w serii Adipower znajdziemy też żele pod prysznic.



Jeden z dezodorantów dostała ode mnie koleżanka, drugi zaś sprawdzałam intensywnie podczas ćwiczeń.
Z początku nie miałam przekonania, co do możliwości dezodorantu w sprayu - przyznam szczerze, że zwykle kojarzą mi się raczej jako coś, co wcale nie działa ;)
Szczerze Wam powiem, że tutaj było nieco inaczej - okej, dałam sobie wycisk solidny kilka razy, więc wiadomo, że pot musiał się pojawić, ale dla mnie najważniejsze jest to, żeby nie pojawił się przykry zapach - i tu Adidas Adipower spisał się genialnie! Miałam wręcz wrażenie, że im mocniej ćwiczę i bardziej się pocę, tym mocniej on ładnie pachnie :) 

Cieszę się, że nieco zmieniłam zdanie co do dezodorantów w sprayu... i cieszę się, że spróbowałam czegoś nowego! :)

Dajcie znać, czy znacie tę nowość Adidasa i czy poza ciuchami i butami sportowymi, próbowaliście ich kosmetyków? :) Jestem ciekawa Waszych opinii!

Uściski!
M.





Komentarze

Popularne posty